Loisto-lehti

Loisto 20 vuotta Tästä linkistä koko Loiston kunniakas historia.

Loisto lehti on Loviisan Kameraseura ry:n julkaisema vuosijulkaisu. Lehden painos on 3 000 kappaletta. Lehti ilmestyy vuosittain ennen kesälomakauden alkua. Lehti painetaan korkealuokkasessa painotalossa laadukkaalle paperille.

Loisto on pitänyt ilmoitushinnat mahdollisimman edullisina niin että myös pienyrittäjillä on ollut varaa ilmoitella lehdessä. Lehteä ei myydä se, viedään käsistä, hintaan 0 euroa.

Miten tämä on mahdollista?

Loisto ei maksa julkaistuista jutuista tai kuvista palkkioita. Se ei myöskään toimi palkatun henkilökunnan voimin, vaan valokuvauksesta ja julkaisutoiminnasta aidosti kiinnostuneiden pyyteettömällä ahkeruudella. Innostusta on riittänyt jo yli 30 vuotta!

Tervetuloa osallistumaan. Toimituskunta odottaa uusia jäseniä, ideoita, juttuja ja kuvia.

Loisto ks. yhteystiedot
Löydät meidät myös Facebookista.

Loistoa luetaan ympäri maailmaa. Missä kaikkialla olet Loiston nähnyt?

Loisto on jaossa ympäri itäistä Uuttamaata, Kymenlaaksoa ja vähän kauempanakin...