Kilpailut · Kalenterikuvakisa 2014

Kalenterikuvakisa

Loviisan Kameraseuran ja Fortumin Loviisan voimalaitoksen kalenterikuvakilpailun voittajat julkistettiin

​Tiedote 26.11.2014

Loviisan kameraseuran ja Fortumin Loviisan voimalaitoksen kalenterikuvakilpailun voittajat julkistettiin 25.11. Kaikkiaan kilpailuun lähetettiin 51 valokuvaa. Aiheena oli tänä vuonna ”Energia ja energisyys”.

Kansi– kunniamaininta
Inkeri Kapari
Ari Haimi
Ari Kaarakainen​

Tuomaristoon kuuluivat puheenjohtajana luontokuvaaja Pekka Vainio sekä jäseninä koulutusasiantuntija Katarina Holmberg ja viestintäpäällikkö Anna-Maria Länsimies Fortumin Loviisan voimalaitokselta. Tuomariston sihteerinä toimi Sari Varis Loviisan Kameraseurasta.

”Kuvien yleislinja oli erittäin laadukas, ytimekäs ja raikas. Kuvista huokuu monipuolista energiaa eri muodoissa ja teema nousi esiin mielestämme mainiosti. Toivon, että kisan suosio säilyy myös jatkossa. Kilpailuun osallistui tällä kertaa 20 kuvaajaa ja kuvia tuli noin puolet viime kerrasta. Kalenteri on hieno mahdollisuus saada omia valokuvia näkyviin Loviisan alueella”, palkintotilaisuudessa puhunut Anna-Maria Länsimies totesi.

Voittajat palkittiin lahjakorteilla paikallisiin liikkeisiin. Loviisalaiset saavat oman kalenterinsa kotiin toimitettuna Loviisan Sanomien peittojakelunumeron välissä 12.12.2014.