Liity jäseneksi

Vaelteletko vielä vapaana? Tule mukaan iloiseen joukkoomme.

Kokoonnumme kerran viikossa torstaisin Loviisan Kameraseuran kerhotilassa (Chiewitzinkatu 13 C 6) Loviisassa (vanha meijeri, pihan puolelta sisään).

Tarjoamme sinulle muun muassa koulutusta, retkiä, näyttelyitä, nimekkäitä esitelmöitsijöitä ja lainakalustoa (esimerkiksi studiosalamat, projektorit ja taustakankaat). Ja mikä parasta, pikkujoulut vähintään kerran vuodessa!

TOIMI NÄIN:

Liittyessäsi jäseneksi, anna meille sellainen sähköpostiosoite, jota luet säännöllisesti, jotta tiedät missä ja mitä milloinkin tapahtuu. Noudata yhteisissä tapaamisissa edelleen hyvää käsihygieniaa ja tule vain terveenä.

>> Täytä liittymislomake täällä
>> Rekisteriselosteen löydät täältä

JÄSENMAKSU

Täytettyäsi jäsentietolomakkeen, saat parin päivän sisällä vahvistusviestin mukana jäsenmaksulaskun. Maksa jäsenmaksu saman tien omassa verkkopankissa. Tutustu laskusta löytyvään virtuaaliviivakoodiin, jolla maksaminen esimerkiksi verkkopankin mobiilisovelluksella on erittäin helppoa.

Vuosikokous vahvistaa jäsenmaksun alkuvuonna.

1A. Harrastajajäsen + liiton jäsenyys = 30 € (toiminta- ja jäsenedut sekä toimitilan toimintatorstaikäytön)

1B. Koululaiset, opiskelijat, työttömät, eläkeläiset, perhejäsen + liiton jäsenyys = 20 € (sisältää samat edut kuin edellä)

2A. Aktiivijäsen: 55 € (sisältää studion, ”digipimiön” (kaksi tietokonetta ja skanneria sekä videotykin) käytön avaimineen sekä studiosalamoiden vapaan käytön, seuran jäsenedut ja liiton jäsenmaksun 10 €)

2B. Aktiivijäsen (koululaiset, opiskelijat, työttömät ja eläkeläiset) = 40 €  (sisältää samat edut kuin edellä)